Είκοσι τέσσερα σήματα, στα οποία ανέφερε ανωμαλία κατά την πτήση, εξέπεμψε ο πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους της Air France, προτού αυτό χαθεί από τα ραντάρ κατά τη διάρκεια πτήσης από το Ριο ντε Τζανέιρο στο Παρίσι.
Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής του Γραφείου Ερευνών Αναλύσεων (ΒΕΑ) που έχει αναλάβει την τεχνική έρευνα από γαλλικής πλευράς, το αεροπλάνο δεν ήταν ....στον αυτόματο πιλότο, αν και δεν μπορεί να εξακριβωθεί εάν ήταν απενεργοποιημένος ή εάν είχε πάψει να λειτουργεί. Παράλληλα, μετεωρολόγοι αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι το Airbus Α 330-220 είχε πέσει σε καταιγίδα κάτω από εξαιρετικές συνθήκες.
Δυνάμεις του στρατού και της αεροπορίας της Βραζιλίας συνεχίζουν τις έρευνες στον Ατλαντικό, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν εντοπίσει κανένα κομμάτι του αεροπλάνου. Την Παρασκευή προέκυψαν νέα δεδομένα στην αεροπορική τραγωδία, καθώς διαπιστώθηκε πως τα συντρίμμια που είχαν εντοπίσει αεροσκάφη και περισυνελλέγησαν από το πολεμικό ναυτικό της Βραζιλίας δεν ανήκουν στο Airbus της Air France.
«Οι έρευνες δεν θα σταματήσουν και θα συνεχιστούν μέχρι την ημέρα κατά την οποία θα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να βρεθεί κάποιο αντικείμενο» ανακοίνωσε στρατιωτικός εκπρόσωπος της Βραζιλίας. Στην περιοχή θα κατευθυνθεί και γαλλικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο εξοπλισμένο με σόναρ προκειμένου να συμβάλει στις προσπάθειες εντοπισμού των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους. Ειδικό εξοπλισμό προκειμένου να βοηθήσουν στις έρευνες στέλνουν και οι Ηνωμένες Πολιτείες.Ωστόσο, είναι αμφίβολο κατά πόσο είναι εφικτός ο εντοπισμός των μαύρων κουτιών.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=4520667
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου