Έκτακτο δελτίο για υψηλές θερμοκρασίες που θα ξεκινήσουν από αύριο και για ένα τριήμερο έβγαλε η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία , για αυτό προσοχή και βουρ τις παραλίες για δροσιά.
Το Δελτίο αναφέρει χαρακτηριστικά :"
1. ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΟΔΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ . ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ:....
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/7/2009
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 39-41 ΒΑΘΜΟΙ
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΧΩΡΑ 37-39 ΒΑΘΜΟΙ
ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΙΓΑΙΟΥ 34-36 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 25/7/2009
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΔΑ 41-43 ΒΑΘΜΟΙ
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 37-39 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΚΥΡΙΑΚΗ 26/7/2009
ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ 37-39 ΒΑΘΜΟΙ
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΧΩΡΑ 41-43 ΒΑΘΜΟΙ
ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΙΓΑΙΟΥ 38-40 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥ.
2. ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 26/7/2009 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 27/7/2009.
ΝΕΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ - ΧΙΟΥΜΟΡ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009
Νίκος Γκάλης ... Σαν σήμερα γεννήθηκε το μεγαλύτερο αστέρι του ελληνικού Μπάσκετ
Σαν σήμερα γεννήθηκε το μεγαλύτερο αστέρι του Ελληνικού Μπάσκετ που δεν είναι άλλος από το μεγάλο παικταρά το Νίκο Γκάλη. Ο οποίος γεννήθηκε στις 23 Ιουλίου του 1957 στο Νιου Τζέρσεϊ της Αμερικής. Γράφοντας μια λαμπρή πορεία στον χώρο του ελληνικού και Ευρωπαϊκού Μπάσκετ, αλλάζοντας παράλληλα την ιστορία του ελληνικού μπάσκετ αφού έμαθε όλη την Ελλάδα να παίζει και να ασχολείται με το Μπάσκετ. Ήταν αυτός (μαζί με την παρέα του) που οδήγησε την εθνική ομάδα στην κορυφή της Ευρώπης και την ομάδα του τον Άρη σε πάρα πολλές επιτυχίες. Είναι αυτός που έχει....
κάνει τον καθένα που είναι καλός στο μπάσκετ να τον αποκαλούν Γκάλη.
Είναι αυτός που έσπασε όλα τα κοντέρ των στατιστικών , σημειώνοντας χιλιάδες πόντους , κυριολεκτικά ασταμάτητος από όλους τους αντιπάλους τους.
Ενδεικτικά παραθέτουμε μερικά στατιστικά του στοιχεία :Έπαιξε σε 854 επίσημα παιγνίδια και σημείωσε 25.995 πόντους, 30.4 κατά μέσο όρο.
Σε 384 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία του μπάσκετ σημείωσε 12.849 πόντους (33,4 κατά μέσο όρο) και είναι ο πρώτος σκόρερ όλων των εποχών.
Αγωνίσθηκε 168 φορές με την Εθνική Ελλάδας, με μέσο όρο πόντων 30,46.
Αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1986 και στα Ευρωπαϊκά του 1983, 1987, 1989 και 1991.
Ρεκόρ πόντων σε ένα αγώνα: 62, στον αγώνα Άρη - Ιωνικού το 1981. Ρεκόρ πόντων σε Ευρωπαϊκό Αγώνα: 57, το 1981, στον αγώνα Άρη-Βενέτσια για το κύπελλο Κόρατς.
Χρόνια Πολλά Νικόλα με υγεία .....
κάνει τον καθένα που είναι καλός στο μπάσκετ να τον αποκαλούν Γκάλη.
Είναι αυτός που έσπασε όλα τα κοντέρ των στατιστικών , σημειώνοντας χιλιάδες πόντους , κυριολεκτικά ασταμάτητος από όλους τους αντιπάλους τους.
Ενδεικτικά παραθέτουμε μερικά στατιστικά του στοιχεία :Έπαιξε σε 854 επίσημα παιγνίδια και σημείωσε 25.995 πόντους, 30.4 κατά μέσο όρο.
Σε 384 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία του μπάσκετ σημείωσε 12.849 πόντους (33,4 κατά μέσο όρο) και είναι ο πρώτος σκόρερ όλων των εποχών.
Αγωνίσθηκε 168 φορές με την Εθνική Ελλάδας, με μέσο όρο πόντων 30,46.
Αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1986 και στα Ευρωπαϊκά του 1983, 1987, 1989 και 1991.
Ρεκόρ πόντων σε ένα αγώνα: 62, στον αγώνα Άρη - Ιωνικού το 1981. Ρεκόρ πόντων σε Ευρωπαϊκό Αγώνα: 57, το 1981, στον αγώνα Άρη-Βενέτσια για το κύπελλο Κόρατς.
Χρόνια Πολλά Νικόλα με υγεία .....
Σημαντικές αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας .... μικρές μειώσεις στα καινούργια
Χαράτσι περιμένει την συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων ΙΧ στην χώρα από την νέα χρονιά για τα τέλη κυκλοφορίας .... καθώς όσοι έχουν αυτοκίνητο πριν το 2005 θα επιβαρυνθούν στα τέλη με σημαντικές αυξήσεις που ανα πενταετία (παλαιότητας) περίπου επιβαρύνονται και με 50 ευρώ. Ενώ από ότι φαίνεται δεν θα γλιτώσουν ούτε τα δίτροχα.
Διαβάζουμε και αντιγράφουμε από την imerisia.gr "Τα οχήματα από φέτος θα κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα την τεχνολογία τους. Σχετικά κερδισμένοι όσοι αγόρασαν ΙΧ αυτοκίνητο οποιασδήποτε κατηγορίας και κυβισμού από 1/1/2005 (Α κλάση) και μετά και διαθέτουν κινητήρες κατηγορίας euro 4, euro 5. Αυτοί γλιτώνουν 18 ευρώ το χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας. Για παράδειγμα, ο ....κάτοχος καινούργιου ΙΧ αυτοκινήτου 1.600 κ.εκ., ενώ έπρεπε να πληρώσει 202 ευρώ τώρα θα πληρώσει 184 ευρώ. Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας κυκλοφορούν περίπου 620.000 οχήματα αυτής της κλάσης.
Όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες-κλάσεις αυξάνονται. Τα ΙΧ οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά την 1/1/2000 (Β κλάση) θα επιβαρυνθούν με 50 ευρώ επιπλέον, τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 1/1/1996 (Γ κλάση) με 100 ευρώ επιπλέον και τα παλιότερα (Δ κλάση) με 150 ευρώ επιπλέον. Πλέον τα τέλη κυκλοφορίας θα φτάνουν για τα ΙΧ μέχρι και τα 730 ευρώ (αντί των 580 ευρώ που ισχύουν σήμερα) για οχήματα άνω των 2.357 κ.εκ. με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995.
Στις τρεις αυτές κλάσεις ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των ΙΧ οχημάτων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας (3.850.000 άλλα και 900.000 δίτροχα).
Στα φορτηγά, τα τέλη της Α κλάσης μειώνονται 30%, ενώ οι άλλες τρεις κλάσεις αυξάνονται 10%, 20% και 30% αντίστοιχα. Συνολικά στη χώρα μας αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν περίπου 1.000.000 ελαφρά και βαρέα φορτηγά και λεωφορεία, εκ των οποίων το 90% επιβαρύνεται από τα νέα τέλη. Για τα υβριδικά οχήματα, τα τέλη παραμένουν μηδενικά εκτός από όσα είναι άνω των 2.000 ευρώ και τα οποία θα πληρώνουν το 50% της Α κλάσης.
Άτυχοι φαίνεται ότι είναι οι κάτοχοι δικύκλων, τα οποία δεν ευθύνονται για το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Περίπου το 60% (630.000 περίπου) των δικύκλων που κυκλοφορούν σήμερα είναι συμβατικής τεχνολογίας ή τεχνολογίας euro 1 και θα πληρώσουν 150 ευρώ επιπλέον τέλη κυκλοφορίας φέτος.
Η προμήθεια του σήματος των «περιβαλλοντικών» πλέον τελών κυκλοφορίας θα πραγματοποιείται -όπως και σήμερα- στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων. Τα «πράσινα τέλη κυκλοφορίας» θα εφαρμοστούν από φέτος (Νοέμβριο-Δεκέμβριο).
Τα σήματα που θα δίνονται θα είναι χρωματικά διαφοροποιημένα ανάλογα της κλάσης στην οποία θα ανήκει πλέον το κάθε όχημα. Στην κυβέρνηση υπολογίζουν ότι τα φετινά έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι περίπου 1,4 δισ. ευρώ, δηλαδή 40% πάνω από αυτά που υπολογιζόταν αρχικά.
Διαβάζουμε και αντιγράφουμε από την imerisia.gr "Τα οχήματα από φέτος θα κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα την τεχνολογία τους. Σχετικά κερδισμένοι όσοι αγόρασαν ΙΧ αυτοκίνητο οποιασδήποτε κατηγορίας και κυβισμού από 1/1/2005 (Α κλάση) και μετά και διαθέτουν κινητήρες κατηγορίας euro 4, euro 5. Αυτοί γλιτώνουν 18 ευρώ το χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας. Για παράδειγμα, ο ....κάτοχος καινούργιου ΙΧ αυτοκινήτου 1.600 κ.εκ., ενώ έπρεπε να πληρώσει 202 ευρώ τώρα θα πληρώσει 184 ευρώ. Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας κυκλοφορούν περίπου 620.000 οχήματα αυτής της κλάσης.
Όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες-κλάσεις αυξάνονται. Τα ΙΧ οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά την 1/1/2000 (Β κλάση) θα επιβαρυνθούν με 50 ευρώ επιπλέον, τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 1/1/1996 (Γ κλάση) με 100 ευρώ επιπλέον και τα παλιότερα (Δ κλάση) με 150 ευρώ επιπλέον. Πλέον τα τέλη κυκλοφορίας θα φτάνουν για τα ΙΧ μέχρι και τα 730 ευρώ (αντί των 580 ευρώ που ισχύουν σήμερα) για οχήματα άνω των 2.357 κ.εκ. με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995.
Στις τρεις αυτές κλάσεις ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των ΙΧ οχημάτων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας (3.850.000 άλλα και 900.000 δίτροχα).
Στα φορτηγά, τα τέλη της Α κλάσης μειώνονται 30%, ενώ οι άλλες τρεις κλάσεις αυξάνονται 10%, 20% και 30% αντίστοιχα. Συνολικά στη χώρα μας αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν περίπου 1.000.000 ελαφρά και βαρέα φορτηγά και λεωφορεία, εκ των οποίων το 90% επιβαρύνεται από τα νέα τέλη. Για τα υβριδικά οχήματα, τα τέλη παραμένουν μηδενικά εκτός από όσα είναι άνω των 2.000 ευρώ και τα οποία θα πληρώνουν το 50% της Α κλάσης.
Άτυχοι φαίνεται ότι είναι οι κάτοχοι δικύκλων, τα οποία δεν ευθύνονται για το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Περίπου το 60% (630.000 περίπου) των δικύκλων που κυκλοφορούν σήμερα είναι συμβατικής τεχνολογίας ή τεχνολογίας euro 1 και θα πληρώσουν 150 ευρώ επιπλέον τέλη κυκλοφορίας φέτος.
Η προμήθεια του σήματος των «περιβαλλοντικών» πλέον τελών κυκλοφορίας θα πραγματοποιείται -όπως και σήμερα- στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων. Τα «πράσινα τέλη κυκλοφορίας» θα εφαρμοστούν από φέτος (Νοέμβριο-Δεκέμβριο).
Τα σήματα που θα δίνονται θα είναι χρωματικά διαφοροποιημένα ανάλογα της κλάσης στην οποία θα ανήκει πλέον το κάθε όχημα. Στην κυβέρνηση υπολογίζουν ότι τα φετινά έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι περίπου 1,4 δισ. ευρώ, δηλαδή 40% πάνω από αυτά που υπολογιζόταν αρχικά.
Μην ενεργοποιήτε το A / C μόλις μπείτε στο αυτοκίνητο!
Ανοίξτε τα παράθυρα όταν μπειτε στο αυτοκίνητό σας και να μην ενεργοποιήσετε τον κλιματισμού αμέσως.
Σύμφωνα με τις έρευνες που έγιναν, το ταμπλό του αυτοκινήτου, τα καθίσματα, ο αέρας δρόσισης εκπέμπει Βενζόλιο, μια τοξίνη που προκαλεί τον Καρκίνο (καρκινογόνο - δώσε σημασία στη μυρωδιά του ζεστού πλαστικού μυρωδιά του αυτοκινήτου σας). Εκτός από την πρόκληση ....καρκίνου, είναι δηλητηριώδες για τα οστά σας, προκαλεί αναιμία και μειώνει τα λευκά αιμοσφαίρια. Η παρατεταμένη έκθεση προκαλεί λευχαιμία, αυξάνοντας τον κίνδυνο του καρκίνου μπορεί επίσης να προκαλέσει αποβολή σε εγκύους. Το βενζόλιο είναι μια τοξίνη που επηρεάζει το ήπαρ και τα νεφρά, και είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να απομακρύνει αυτό το τοξικό υλικό.
Αποδεκτό επίπεδο βενζολίου σε εσωτερικούς χώρους είναι 50 mg ανά τετραγωνικό πόδι (929 cm²).
Ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε κλειστό χώρο με τα παράθυρα κλειστά θα περιέχει 400-800 mg του Βενζόλιο. Αν είναι σταθμευμένο στο ύπαιθρο κάτω από τον ήλιο σε θερμοκρασία πάνω από 16° C, το επίπεδο βενζολίου ανεβαίνει στα 2000-4000 mg, 40 φορές περισσότερο απο το αποδεκτό επίπεδο ... και τα άτομα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αναπόφευκτα θα εισπνεύσουν υπερβολική ποσότητα των τοξινών.
Πριν μπείτε στο αυτοκίνητο, συνιστάται να ανοίξετε τις πόρτες και τα παράθυρα για να δοθεί χρόνος στον εσωτερικό αέρα να βγει.
Έχετε την ηθική υποχρέωση να μοιραστείτε αυτό το μήνυμα και με άλλους.
Σύμφωνα με τις έρευνες που έγιναν, το ταμπλό του αυτοκινήτου, τα καθίσματα, ο αέρας δρόσισης εκπέμπει Βενζόλιο, μια τοξίνη που προκαλεί τον Καρκίνο (καρκινογόνο - δώσε σημασία στη μυρωδιά του ζεστού πλαστικού μυρωδιά του αυτοκινήτου σας). Εκτός από την πρόκληση ....καρκίνου, είναι δηλητηριώδες για τα οστά σας, προκαλεί αναιμία και μειώνει τα λευκά αιμοσφαίρια. Η παρατεταμένη έκθεση προκαλεί λευχαιμία, αυξάνοντας τον κίνδυνο του καρκίνου μπορεί επίσης να προκαλέσει αποβολή σε εγκύους. Το βενζόλιο είναι μια τοξίνη που επηρεάζει το ήπαρ και τα νεφρά, και είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να απομακρύνει αυτό το τοξικό υλικό.
Αποδεκτό επίπεδο βενζολίου σε εσωτερικούς χώρους είναι 50 mg ανά τετραγωνικό πόδι (929 cm²).
Ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε κλειστό χώρο με τα παράθυρα κλειστά θα περιέχει 400-800 mg του Βενζόλιο. Αν είναι σταθμευμένο στο ύπαιθρο κάτω από τον ήλιο σε θερμοκρασία πάνω από 16° C, το επίπεδο βενζολίου ανεβαίνει στα 2000-4000 mg, 40 φορές περισσότερο απο το αποδεκτό επίπεδο ... και τα άτομα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αναπόφευκτα θα εισπνεύσουν υπερβολική ποσότητα των τοξινών.
Πριν μπείτε στο αυτοκίνητο, συνιστάται να ανοίξετε τις πόρτες και τα παράθυρα για να δοθεί χρόνος στον εσωτερικό αέρα να βγει.
Έχετε την ηθική υποχρέωση να μοιραστείτε αυτό το μήνυμα και με άλλους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)