ΝΕΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ - ΧΙΟΥΜΟΡ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009
Άρχισαν τα όργανα ....Στελέχη από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ κατονομάζει ο Μ. Χριστοφοράκος
Tον πρώην Γενικό Διευθυντή της ΝΔ Γιάννη Βαρθολομαίο και τον πρώην υπουργό και νυν βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Κώστα Γείτονα φέρεται να κατονομάζει στο ένταλμα επιβολής ποινής για τον Μιχάλη Χριστοφοράκο το ειρηνοδικείο Μονάχου.
Ειδικότερα, στο ένταλμα υποστηρίζεται ότι Χριστοφοράκος είχε συμφωνήσει στα τέλη του 2003 με τα δύο προαναφερθέντα πρόσωπα ώστε να ασκήσουν την επιρροή τους σε δημόσιους υπαλλήλους προκειμένου να αποφασίσουν υπέρ των συμφερόντων της γερμανικής εταιρείας και σε περιπτώσεις αμφιβολίας τους να ενεργήσουν ακόμα και ενάντια στο καθήκον τους.
Στο ένταλμα των δικαστικών αρχών αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:...
«Συμφωνήσατε, λοιπόν, σε διάφορες συζητήσεις, το αργότερο κατά τα τέλη του 2003, με τους ταμίες των μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα με τον Κώστα Γείτονα του ΠΑΣΟΚ, τέως Αντιπρόεδρο του Κοινοβουλίου, ο οποίος μέσω του κόμματός του όπως και πριν είχε επιρροή επί των υφισταμένων υπηρεσιών και με τον κύριο Βαρθολομαίο της ΝΔ ότι θα παρείχατε στα από αυτούς εκπροσωπούμενα κόμματα, χρήματα της τάξεως συνολικά το λιγότερο διψήφιου νούμερου εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρήματα θα έπρεπε να φθάσουν ισότιμα στα ταμεία των κομμάτων Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ και από εκεί ενδεχομένως να μοιρασθούν περαιτέρω. Για τον σκοπό αυτό, οι δύο ταμίες, όπως από κοινού είχατε συμφωνήσει, θα ασκούσε ο καθένας κομματικά επί των δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι ανήκαν στο δικό τους κόμμα την απαιτούμενη επιρροή, ώστε να παρακινήσουν τους υπαλλήλους αυτούς, την κρίση τους περί της απόφασης παραλαβής κατά τέτοιον τρόπο να χρησιμοποιούν, ώστε σε περιπτώσεις αμφιβολίας να αποφασίζουν υπέρ της εταιρίας Siemens ενδεχομένως και ενάντια στο καθήκον τους. Σύμφωνα με τον από κοινού με τον κ. Γείτονα και τον κ. Βαρθολομαίο τεθέντα σκοπό σας, επετεύχθη αυτό στο χρονικό διάστημα που ακολούθησε και ο κ. Γείτονας και ο κ. Βαρθολομαίος άσκησαν σύμφωνα με την συμφωνηθείσα τακτική επί των αποφασιζόντων δημοσίων υπαλλήλων την του κόμματος του καθενός επιρροή. Οι αποφασίζοντες δημόσιοι υπάλληλοι το πήραν τουλάχιστον απόφαση, ότι ως αντάλλαγμα για την ευμενή και ενδεχομένως αντίθετη στα καθήκοντά τους ενέργεια κάθε φορά θα εφοδίαζαν οικονομικά το κόμμα του οποίου ήσαν μέλη».
Σε άλλο σημείο το ένταλμα αναφέρει:
«Για την εκτέλεση των πληρωμών στα δύο κόμματα χρησιμοποιήσατε την εταιρία FAIRWAYS LTD του κ. Λέτσα, του οποίου η οικογένεια είχε στενές σχέσεις με τη Siemens Ο τελεσιδίκως καταδικασθείς Siekachek έστειλε από τα στη διάθεσή του υφιστάμενα ''μαύρα ταμεία'' τα ακόλουθα εμβάσματα στον ελβετικό λογαριασμό της FAIRWAYS LTD:
Την 05.08.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Tamarind,
Την 06.08.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Electronic Technology,
Την 02.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Weavind
Tην 02.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Electronic Technology,
Την 07.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Electronic Technology,
Την 16.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ - από την Weavind,
και την 07.10.2004 ένα ποσόν 250.000 - από την Weavind.
Από τα χρήματα αυτά τουλάχιστον 200.000 ευρώ προωθήθηκαν σε σας σε κάποιο μη εξακριβωμένο χρονικό σημείο μετά τα εμβάσματα αυτά. Σύμφωνα με τη συμφωνηθείσα με τους ταμίες των δύο μεγάλων ελληνικών κομμάτων τακτική παραδώσατε σε χρονικό σημείο μη επαρκώς εξακριβωμένο μέχρι το έτος 2005/2006 τα χρήματα στον κ. Βαρθολομαίο, τον επικεφαλής οικονομικού της Νέας Δημοκρατίας και τον κ. Κώστα Γείτονα του ΠΑΣΟΚ. Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τελειωτική παραλαβή του έργου C4Ι».
Έτσι στο ένταλμα των γερμανικών αρχών ο κ. Χριστοφοράκος είναι κατηγορούμενος για «δύο πραγματικώς συρρέουσες περιπτώσεις δωροδοκίας φορέων δημόσιου λειτουργήματος ενός άλλου κράτους - μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά συναυτουργία».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ (Naftemporiki.gr)
περσείδες
Την παράδοση του Μ . Χριστοφοράκου στην Ελλάδα αποφάσισε το Εφετείο του Μονάχου
Αναφέρει χαρακτηριστικά δελτίο τύπου του υπουργείου Δικαιοσύνης "Ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Νικόλαος Δένδιας ενημερώθηκε σήμερα τηλεφωνικά από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννη Τέντε ότι το Εφετείο του Μονάχου αποφάσισε την παράδοση του κατηγορούμενου για την υπόθεση της Siemens κ. Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, για αδικήματα που συντελέσθηκαν μετά τις 18/3/2003, σε εκτέλεση των ευρωπαϊκών ενταλμάτων σύλληψης που εξέδωσε η Ελληνική Δικαιοσύνη."
Άντε να έρθει να δούμε τι θα πει και τι θα γίνει...
Άντε να έρθει να δούμε τι θα πει και τι θα γίνει...
Δίνεται σήμερα στην Κυκλοφορία η δέυτερη σήραγγα του Αρτεμισίου...
Με γοργούς ρυθμούς διεξάγονται τα έργα υποδομής των οδικών αξόνων στην Πελοπόννησο, ήτοι στον αυτοκινητόδρομο της Ανατολικής Πελοποννήσου και στην Ολυμπία Οδό.
Σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς παραδίδει στην κυκλοφορία τη δεύτερη σήραγγα του Αρτεμισίου, ενώ το σύνολο των σηράγγων του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα έχουν διανοιχτεί.
Ο αυτοκινητόδρομος Α7, γνωστός και ως Ανατολική Οδός Πελοποννήσου, ξεκινά από... τον οδικό άξονα Πατρών – Αθήνας – Θεσσαλονίκης Ευζώνων στο ύψος της Κορίνθου και καταλήγει στην Καλαμάτα. Συνδέει δηλαδή την Κόρινθο, τη Μεγαλόπολη και την Καλαμάτα και συνδέεται με τα όρια του νομού Μεσσηνίας στο ύψος της Τσακώνας.
Την κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου έχει αναλάβει η κοινοπραξία Μορέας, στην οποία συμμετέχουν η Άκτωρ Παραχωρήσεις του Oμίλου Ελλάκτωρ και η Intracom Συμμετοχών με 86,67% και 13,33%, αντιστοίχως.
Η παραχωρησιούχος εταιρεία έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου, το οποίο περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του άξονα "Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα" και του κλάδου "Λεύκτρο – Σπάρτη". H Μορέας αναβαθμίζει το υφιστάμενο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη (μήκους 82,6 χλμ.) και κατασκευάζει νέα τμήματα από την Τρίπολη έως την Καλαμάτα και από το Λεύκτρο έως τη Σπάρτη. Το συνολικό μήκος του έργου είναι 205 χλμ.
Ο Α7, έργο προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα παραδοθεί στην κυκλοφορία εντός του 2011 και αναμένεται ότι θα μειώσει σημαντικά το συνολικό χρόνο διαδρομής. Μάλιστα, όπως είχε αναφέρει ο κ. Σουφλιάς στο πλαίσιο παλαιότερης επίσκεψής του στον αυτοκινητόδρομο, με την ολοκλήρωση των έργων "η απόσταση Αθήνα – Καλαμάτα θα διανύεται σε δύο ώρες, ενώ αυτή της Κορίνθου – Καλαμάτας σε μία ώρα και ένα τέταρτο".
Ολυμπία Οδός
Με ταχείς ρυθμούς εκτελούνται και οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος που έχει αναλάβει η Ολυμπία Οδός Α.Ε. στην οποία συμμετέχουν η γαλλική Vinci (36%), η Hochtief (25%), η J&P Άβαξ (18%) και η Αθηνά (3%) και η Άκτωρ Παραχωρήσεις (18%).
Ο αυτοκινητόδρομος μήκους 365 χλμ. θα αντικαταστήσει τον υφιστάμενο δρόμο υψηλού κινδύνου που σήμερα ενώνει την Ελευσίνα με την Κόρινθο, την Πάτρα και τον Πύργο και θα επεκταθεί ως τον αυτοκινητόδρομο προς Καλαμάτα, στη διασταύρωση με την Τσακώνα.
Στο πλαίσιο αυτό εκτελούνται εργασίες αναβάθμισης και συντήρησης του τμήματος Ελευσίνα – Κόρινθος, μήκους 63,4 χλμ., όπως και της παράκαμψης Πατρών, άξονες που αποπερατώθηκαν πριν από μερικά χρόνια. Οι εργασίες συντήρησης της Κορίνθου – Πατρών ολοκληρώνονται τον Αύγουστο και αφορούν, μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της ασφάλειας και τη μείωση της ολισθηρότητας της Κορίνθου – Πατρών.
Παράλληλα, τα νέα τμήματα Κόρινθος - Πάτρα, μήκους 120 χλμ, Πάτρα- Πύργος, μήκους 87,5 χλμ. και Πύργος - Τσακώνα, μήκους 76,2 χλμ., σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2012 και 2014, αντιστοίχως. Στο κομμάτι, επίσης, Ελευσίνα - Κόρινθος βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο η κατασκευή της νέας γέφυρας Πάχης, καθώς η υφιστάμενη γέφυρα έχει παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση.
Το "στοίχημα" για την κοινοπραξία είναι η γρήγορη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών. Γι΄ αυτό έχουν εγκατασταθεί εργοτάξια που δουλεύουν ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της Αθηνών – Πατρών, σε Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Ανατολικό Αίγιο και Δρέπανο.
Τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκίνησε και η κατασκευή των πέντε από τις συνολικά 19 νέες σήραγγες που θα διαθέτει το έργο. Η μεγαλύτερη θα έχει μήκος 4 χιλιόμετρα και θα βρίσκεται στην περιοχή της Παναγοπούλας, στο ύψος του Ψαθόπυργου Αχαΐας.
Όταν αποπερατωθεί ο αυτοκινητόδρομος, οι οδηγοί θα μπορούν να εξοικονομούν 40 λεπτά για το τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος -– Πάτρα, 35 λεπτά για το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Αλφειός και 30 λεπτά για το τμήμα Αλφειός – Καλό Νερό (Κυπαρισσία) – Τσακώνα.
Του Δημήτρη Δελεβέγκου
http://www.capital.gr/News.asp?id=793335
Σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς παραδίδει στην κυκλοφορία τη δεύτερη σήραγγα του Αρτεμισίου, ενώ το σύνολο των σηράγγων του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα έχουν διανοιχτεί.
Ο αυτοκινητόδρομος Α7, γνωστός και ως Ανατολική Οδός Πελοποννήσου, ξεκινά από... τον οδικό άξονα Πατρών – Αθήνας – Θεσσαλονίκης Ευζώνων στο ύψος της Κορίνθου και καταλήγει στην Καλαμάτα. Συνδέει δηλαδή την Κόρινθο, τη Μεγαλόπολη και την Καλαμάτα και συνδέεται με τα όρια του νομού Μεσσηνίας στο ύψος της Τσακώνας.
Την κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου έχει αναλάβει η κοινοπραξία Μορέας, στην οποία συμμετέχουν η Άκτωρ Παραχωρήσεις του Oμίλου Ελλάκτωρ και η Intracom Συμμετοχών με 86,67% και 13,33%, αντιστοίχως.
Η παραχωρησιούχος εταιρεία έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου, το οποίο περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του άξονα "Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα" και του κλάδου "Λεύκτρο – Σπάρτη". H Μορέας αναβαθμίζει το υφιστάμενο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη (μήκους 82,6 χλμ.) και κατασκευάζει νέα τμήματα από την Τρίπολη έως την Καλαμάτα και από το Λεύκτρο έως τη Σπάρτη. Το συνολικό μήκος του έργου είναι 205 χλμ.
Ο Α7, έργο προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα παραδοθεί στην κυκλοφορία εντός του 2011 και αναμένεται ότι θα μειώσει σημαντικά το συνολικό χρόνο διαδρομής. Μάλιστα, όπως είχε αναφέρει ο κ. Σουφλιάς στο πλαίσιο παλαιότερης επίσκεψής του στον αυτοκινητόδρομο, με την ολοκλήρωση των έργων "η απόσταση Αθήνα – Καλαμάτα θα διανύεται σε δύο ώρες, ενώ αυτή της Κορίνθου – Καλαμάτας σε μία ώρα και ένα τέταρτο".
Ολυμπία Οδός
Με ταχείς ρυθμούς εκτελούνται και οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος που έχει αναλάβει η Ολυμπία Οδός Α.Ε. στην οποία συμμετέχουν η γαλλική Vinci (36%), η Hochtief (25%), η J&P Άβαξ (18%) και η Αθηνά (3%) και η Άκτωρ Παραχωρήσεις (18%).
Ο αυτοκινητόδρομος μήκους 365 χλμ. θα αντικαταστήσει τον υφιστάμενο δρόμο υψηλού κινδύνου που σήμερα ενώνει την Ελευσίνα με την Κόρινθο, την Πάτρα και τον Πύργο και θα επεκταθεί ως τον αυτοκινητόδρομο προς Καλαμάτα, στη διασταύρωση με την Τσακώνα.
Στο πλαίσιο αυτό εκτελούνται εργασίες αναβάθμισης και συντήρησης του τμήματος Ελευσίνα – Κόρινθος, μήκους 63,4 χλμ., όπως και της παράκαμψης Πατρών, άξονες που αποπερατώθηκαν πριν από μερικά χρόνια. Οι εργασίες συντήρησης της Κορίνθου – Πατρών ολοκληρώνονται τον Αύγουστο και αφορούν, μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της ασφάλειας και τη μείωση της ολισθηρότητας της Κορίνθου – Πατρών.
Παράλληλα, τα νέα τμήματα Κόρινθος - Πάτρα, μήκους 120 χλμ, Πάτρα- Πύργος, μήκους 87,5 χλμ. και Πύργος - Τσακώνα, μήκους 76,2 χλμ., σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2012 και 2014, αντιστοίχως. Στο κομμάτι, επίσης, Ελευσίνα - Κόρινθος βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο η κατασκευή της νέας γέφυρας Πάχης, καθώς η υφιστάμενη γέφυρα έχει παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση.
Το "στοίχημα" για την κοινοπραξία είναι η γρήγορη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών. Γι΄ αυτό έχουν εγκατασταθεί εργοτάξια που δουλεύουν ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της Αθηνών – Πατρών, σε Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Ανατολικό Αίγιο και Δρέπανο.
Τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκίνησε και η κατασκευή των πέντε από τις συνολικά 19 νέες σήραγγες που θα διαθέτει το έργο. Η μεγαλύτερη θα έχει μήκος 4 χιλιόμετρα και θα βρίσκεται στην περιοχή της Παναγοπούλας, στο ύψος του Ψαθόπυργου Αχαΐας.
Όταν αποπερατωθεί ο αυτοκινητόδρομος, οι οδηγοί θα μπορούν να εξοικονομούν 40 λεπτά για το τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος -– Πάτρα, 35 λεπτά για το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Αλφειός και 30 λεπτά για το τμήμα Αλφειός – Καλό Νερό (Κυπαρισσία) – Τσακώνα.
Του Δημήτρη Δελεβέγκου
http://www.capital.gr/News.asp?id=793335
Έχει πλάκα να σε αντιγράφουν ...
Τελικά έχει πλάκα να σε αντιγράφουν και μάλιστα πολύ πλάκα όταν τυγχάνει να είσαι στον υπολογιστή σου και να βλέπεις ότι παρακολουθούν τις αναρτήσεις που κάνεις και κοτσάρουν τους ίδιους τίτλους για μερικά κλικ .... Προσθέτοντας ακόμη και τις ίδιες εικόνες με σένα εκ των υστέρων βέβαια ...
Πάντως καλό είναι να βάζουμε και καμία πηγή όταν παίρνουμε αυτούσια κάποια κείμενα ... και δεν λέω για δικά μας κείμενα αλλά για κείμενα από άλλα site ή blog που παρουσιάζονται χωρίς πηγές χωρίς τίποτα και φαίνεται ρε παιδί μου ....
Άντε καλημέρα σε όλους ....και προσοχή στις Περσείδες που θα "πέφτουν" και απόψε το βράδυ χα χα χα
Πάντως καλό είναι να βάζουμε και καμία πηγή όταν παίρνουμε αυτούσια κάποια κείμενα ... και δεν λέω για δικά μας κείμενα αλλά για κείμενα από άλλα site ή blog που παρουσιάζονται χωρίς πηγές χωρίς τίποτα και φαίνεται ρε παιδί μου ....
Άντε καλημέρα σε όλους ....και προσοχή στις Περσείδες που θα "πέφτουν" και απόψε το βράδυ χα χα χα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)