Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Ο Ροναλντίνιο στον Ολυμπιακό ;;;;

Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης ο Ολυμπιακός είναι μια από τις ομάδες που ενδιαφέρονται για να αποκτήσουν τον Βραζιλιάνο Σούπερ Σταρ.
Μάλιστα αναφέρουν ότι η ιδιαίτερη αγάπη που έχει ο Ροναλντίνιο για την Ελλάδα - μη ξεχνάμε τα συχνά του ταξίδια εδώ- αυξάνουν τις πιθανότητες να καταλήξει στην ομάδα του Πειραιά , καθώς εμφανίζουν την Μίλαν διατεθειμένη να τον παραχωρήσει.
Δεν μένει παρά να δούμε τι θα γίνει ...

Ο Γκοβού στον Παναθηναϊκό

Παίκτης του ΠΑΟ είναι ο Σίντνεϊ Γκοβού ο οποίος ήδη βρίσκεται στην Αθήνα έχοντας υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους πράσινους. Μια ακόμη σημαντική μεταγραφή που ενδυνωμωνει το ρόστερ του ΠΑΟ με τον 31χρόνο δεξιό μεσοεπιθετικός

Σαν σήμερα .... όλοι οι Έλληνες μέθυσαν απο χαρά. Πήραμε το Euro 2004

Σαν σήμερα όλοι οι Έλληνες μέθυσαν από χαρά , από ευτυχία , βγήκαν στους δρόμους , πανηγύρισαν , φώναξαν , ξεφάντωσαν. Σαν σήμερα 4 Ιουλίου του 2004 η εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης. Ζήσαμε ανεπανάληπτες στιγμές με πρωτομάστορα τον Οτο Ρεχάγκελ και πρωταγωνιστές τους παθιασμένους παίκτες μας.
Ας θυμηθούμε την πορεία μέχρι τον μεγάλο τελικό ....
Προκριματικός γύρος
Πορτογαλία 1 - 2 Ελλάδα
Ελλάδα 1 - 1 Ισπανία
Ρωσία 2 - 1 Ελλάδα

Προημιτελικός
Γαλλία 0 - 1 Ελλάδα

Ημιτελικός
Ελλάδα 1 - 0 Τσεχία

Τελικός
Πορτογαλία 0 - 1 Ελλάδα

Οι παίκτες τησ θρυλικής ομάδας :
1. Αντώνης Νικοπολίδης
2. Γιούρκας Σεϊταρίδης
3. Στέλιος Βενετίδης
4. Νίκος Νταμπίζας
5. Τραϊανός Δέλλας
6. Άγγελος Μπασινάς
7. Θοδωρής Ζαγοράκης
8. Στέλιος Γιαννακόπουλος
9. Άγγελος Χαριστέας
10. Βασίλης Τσιάρτας
11. Ντέμης Νικολαΐδης
12. Κώστας Χαλκιάς
13. Φάνης Κατεργιαννάκης
14. Τάκης Φύσσας
15. Ζήσης Βρύζας
16. Παντελής Καφές
17. Γιώργος Γεωργιάδης
18. Γιάννης Γκούμας
19. Μιχάλης Καψής
20. Γιώργος Καραγκούνης
21. Κώστας Κατσουράνης
22. Δημήτρης Παπαδόπουλος
23. Βασίλης Λάκης

Και στο πάγκο ο Ότο Ρεχάγκελ με βοηθό το Γιάννη Τοπαλίδη


ΝΑΙ, υπαρχει ζωη μετα απο συγκρουση190 χλμ. /ώρα

Το ατύχημα των Μαρκ Ουέμπερ, Χάικι Κοβαλάινεν στο σιρκουί της Βαλένθια έκανε το αίμα εκατομμυρίων τηλεθεατών να παγώσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη. Η Red Bull του Αυστραλού πιλότου έπεσε με 190 χλμ. /ώρα πάνω στη Lotus του Φινλανδού, γύρισε ανάποδα στον αέρα και αφού σύρθηκε στο έδαφος, «καρφώθηκε» στα προστατευτικά λάστιχα της εξόδου της στροφής «12». Παρά τη σφοδρότητα του ατυχήματος, ο Ουέμπερ γλίτωσε με μερικούς μόνο μώλωπες και φυσικά δεν.... τίθεται θέμα μη συμμετοχής του στο Σίλβερστοουν (9 - 11/7). «Το μονοθέσιο έκανε σπουδαία δουλειά. Θα είμαι εντάξει για τον επόμενο αγώνα», τόνισε χαρακτηριστικά. Βλέποντας το βίντεο του ατυχήματος και τον Ουέμπερ να κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είχε... Αγιο! Ωστόσο, με μια πιο ψύχραιμη εκτίμηση των πραγμάτων, καταλαβαίνεις ότι η τύχη παίζει ελάχιστο ρόλο στη σωτηρία ενός πιλότου. «Κάποιοι λένε ότι η F1 είναι βαρετή και δεν γίνεται τίποτα σε σχέση με 30 χρόνια πριν, αλλά μέρες σαν αυτές υπενθυμίζουν σε όλους ότι οι ταχύτητες είναι πολύ υψηλές και όταν τα πράγματα πάνε λάθος, μπορεί να πάνε θεαματικά λάθος», σχολίασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι ο Ουέμπερ γλίτωσε με γρατζουνιές από τη Βαλένθια, όταν το 2009 είχε χάσει σχεδόν όλη τη χειμερινή προετοιμασία, λόγω ενός συντριπτικού κατάγματος στην κνήμη, σε ατύχημα με αγωνιστικό ποδήλατο! Το θέμα της ασφάλειας των μονοθεσίων έχει τελειοποιηθεί. Το «μονοκόκ» ή «μπανιέρα» όπως λέγεται το πιλοτήριο τηρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, μέχρι και 60 στρώματα, υφασμένα με υψηλή πυκνότητα.
Στο κέντρο βρίσκεται το «κύτταρο επιβίωσης». Για λόγους ασφαλείας από το πιλοτήριο δεν περνούν καύσιμα, ενώ παρέχεται στον οδηγό η δυνατότητα να βγει από αυτό μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα, αφαιρώντας μόνο τις ζώνες ασφαλείας και το τιμόνι. Το πλάτος του θαλάμου διακυβέρνησης είναι 50 εκ. στο τιμόνι και 30 εκ. στο πεντάλ. Η θερμοκρασία στο εσωτερικό κυμαίνεται γύρω στους 50° C. Το «κύτταρο επιβίωσης» είναι περιτριγυρισμένο υλικά που απορροφούν την ενέργεια σε ένα ατύχημα (6 χιλ. ανθρακόνημα και Zylon, ένα υλικό που χρησιμοποιείται για αλεξίσφαιρα γιλέκα) και διαθέτει ένα στεφάνι ανατροπής πίσω από το κεφάλι του οδηγού, από μέταλλο ή σύνθετα υλικά.

www.f1kart.gr
Related Posts with Thumbnails