«Οι θέσεις εργασίας των 250 εργαζομένων στα εν λόγω καταστήματα είναι διασφαλισμένες και έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για την αξιοποίησή τους σε άλλες οργανικές θέσεις» διαβεβαιώνει ο Οργανισμός.
Από την πλευρά τους, οι υπάλληλοι του ΟΤΕ διαμαρτύρονται για την απόφαση να κλείσουν τα καταστήματα του Οργανισμού, ενώ εξακολουθούν να εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους και στην παραχώρηση του ΟΤΕ στην DT.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιούν 24ωρη απεργία την Πέμπτη.
Ειδικότερα στην σχετική ανακοίνωσή του ΟΤΕ, με αφορμή δημοσιεύματα στον Τύπο σχετικά με το Δίκτυο Καταστημάτων του, τονίζεται:
Λόγω της ελάχιστης ή μηδενικής εμπορικής δραστηριότητάς τους, κρίνεται σκόπιμη η διακοπή της λειτουργίας κάποιων καταστημάτων. Τα καταστήματα αυτά, περίπου 120 συνολικά, συνεισφέρουν περίπου το 3% των πωλήσεων των καταναλωτικών προϊόντων του ΟΤΕ.
Οι πωλήσεις από τα παραπάνω καταστήματα θα αναδρομολογηθούν στα πλησιέστερα καταστήματα του Ομίλου ΟΤΕ και στο 134, το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.
Όσον αφορά στους περίπου 250 εργαζομένους στα εν λόγω καταστήματα, ο ΟΤΕ διαβεβαιώνει εκ νέου ότι αφενός οι θέσεις εργασίας είναι διασφαλισμένες, αφετέρου έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για την αξιοποίησή τους σε άλλες οργανικές θέσεις εργασίας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες κάποιων περιοχών (π.χ. νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, κλπ) δημιουργούνται πανελλαδικά 38 «Σημεία Εξυπηρέτησης».
Τα Σημεία αυτά παρουσίας του ΟΤΕ θα καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών για εξοφλήσεις λογαριασμών καθώς και παροχή υποστήριξης σε θέματα που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες ΟΤΕ.
Η διαδικασία εξορθολογισμού του Δικτύου Καταστημάτων του ΟΤΕ έχει ξεκινήσει από το 2006 και εντάσσεται στη στρατηγική του ΟΤΕ για τη βελτιστοποίηση και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του δικτύου του.
Ειδικότερα στην σχετική ανακοίνωσή του ΟΤΕ, με αφορμή δημοσιεύματα στον Τύπο σχετικά με το Δίκτυο Καταστημάτων του, τονίζεται:
Λόγω της ελάχιστης ή μηδενικής εμπορικής δραστηριότητάς τους, κρίνεται σκόπιμη η διακοπή της λειτουργίας κάποιων καταστημάτων. Τα καταστήματα αυτά, περίπου 120 συνολικά, συνεισφέρουν περίπου το 3% των πωλήσεων των καταναλωτικών προϊόντων του ΟΤΕ.
Οι πωλήσεις από τα παραπάνω καταστήματα θα αναδρομολογηθούν στα πλησιέστερα καταστήματα του Ομίλου ΟΤΕ και στο 134, το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.
Όσον αφορά στους περίπου 250 εργαζομένους στα εν λόγω καταστήματα, ο ΟΤΕ διαβεβαιώνει εκ νέου ότι αφενός οι θέσεις εργασίας είναι διασφαλισμένες, αφετέρου έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για την αξιοποίησή τους σε άλλες οργανικές θέσεις εργασίας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες κάποιων περιοχών (π.χ. νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, κλπ) δημιουργούνται πανελλαδικά 38 «Σημεία Εξυπηρέτησης».
Τα Σημεία αυτά παρουσίας του ΟΤΕ θα καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών για εξοφλήσεις λογαριασμών καθώς και παροχή υποστήριξης σε θέματα που αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες ΟΤΕ.
Η διαδικασία εξορθολογισμού του Δικτύου Καταστημάτων του ΟΤΕ έχει ξεκινήσει από το 2006 και εντάσσεται στη στρατηγική του ΟΤΕ για τη βελτιστοποίηση και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του δικτύου του.
Πηγη:in.gr (ΑΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου