Είσαι φίλος, είναι φίλος, είναι φίλοι, είμαστε φίλοι κτλ. κτλ.
Με έβαλε στο facebook, με έκανε add στο myspace, με ακολουθεί στο twitter.
Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά; Και τελικά πόση ακριβώς αξία έχει ένας φίλος στο facebook;
Με μια παιχνιδιάρικη διάθεση, μια προωθητική ενέργεια στις ΗΠΑ μας ιντριγκάρει γύρω ακριβώς από αυτό το θέμα δίνοντας μια πρώτη απάντηση.
Η αλυσίδα Burger King προσφέρει ένα Whopper χάμπουργκερ σε οποιονδήποτε στο facebook αρκεί να κάνει install το Whopper Sacrifice application.
…Και να διαγράψει 10 φίλους του.
Όχι στο περίπου. Πρέπει να κάνει κανονικά delete τον “φίλο”,”κολλητό”,”αδελφό” και είναι μάλιστα κανονικά ανακοινώσιμο: ‘Ο τάδε θυσιάστηκε για ένα Whopper’.
Έξυπνη ενέργεια. Και όπως βλέπετε από την φωτογραφία, μέχρι σήμερα “θυσιάστηκαν” 158.000 “φίλοι για πάντα”.
Οπότε την επόμενη φορά που θα φάτε ένα χάμπουργκερ, κάντε μια παύση ανάμεσα στις μπουκιές.
Ως ένδειξη σεβασμού.
(Και για να μην σας μπαίνουν ιδέες, το whopper sacrifice ισχύει μόνο για τις ΗΠΑ)
(από το adverblog και εμείς το βρήκαμε στο zing.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου