Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Κρεμάει τα παπούτσια ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς....

Τέλος εποχής με το φινάλε της φετινής περιόδου για τον Μεγάλο "Τζόλε". Ο αρχηγός του Ολυμπιακού με σημερινή του δήλώση στο επίσημο site της ομάδας του ανακοίνωσε την απόφαση του να σταματήσει το ποδόσφαιρο στο τέλος της περιόδου.
Στην δήλωση του αναφέρει "Μετά από 20 και πλέον χρόνια ποδοσφαιρικής παρουσίας στα γήπεδα, αποφάσισα, με τη λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου που διανύουμε, να τερματίσω την καριέρα μου σαν ποδοσφαιριστής.
Η απόφασή μου αυτή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη γιατί το ποδόσφαιρο, σε επίπεδο πρωταθλητισμού και όχι μόνο, μου έχει προσφέρει πολύ δυνατά και ιδιαίτερα συναισθήματα.
Από τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα στις προηγούμενες ομάδες μου έχω όμορφες αναμνήσεις, όμως τα 13 χρόνια που ανήκω στην μεγάλη οικογένεια του Ολυμπιακού θα είναι πάντα ξεχωριστά, καθώς.... έζησα μοναδικές στιγμές , με τη συμμετοχή μου σε σημαντικούς αγώνες και τις κατακτήσεις πολλών τίτλων. Η χαρά που ένιωθα κάθε φορά που πανηγύριζα με τον κόσμο του Ολυμπιακού είναι συναίσθημα που θα μείνει βαθιά χαραγμένο στην καρδιά και στη μνήμη μου, όπως και η τιμή που μου έγινε με το να είμαι ο αρχηγός της ομάδας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και με βοήθησαν σε όλη την ποδοσφαιρική μου διαδρομή, όλους όσοι συνεργαστήκαμε, όσους συνάντησα σαν αντιπάλους και βέβαια τους φιλάθλους μας.
Εύχομαι σε όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού να συνεχίζουμε να πανηγυρίζουμε τίτλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails