Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Πρόταση μομφής μελετά η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ για να υποχρεώσει την κυβέρνηση να "ανοίξει" πάλι τη Βουλή πριν από τις ευρωεκλογές!!!

Του Στάθη Παλαιολόγου
http://press-gr.blogspot.com/2009/05/press-gr_11.html
Τρόπους που θα υποχρεώσουν την κυβέρνηση να "ξανανοίξει" την Ολομέλεια της Βουλής μελετά, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας, το ηγετικό επιτελείο του ΠΑΣΟΚ. Αυτό που συγκεκριμένα εξετάζεται είναι το ενδεχόμενο να κατατεθεί πρόταση μομφής από τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Σύμφωνα με το ....άρθρο 84 του Συντάγματος (δείτε το εδώ) "η συζήτηση για την πρόταση εμπιστοσύνης ή δυσπιστίας αρχίζει μετά δύο ημέρες από την υποβολή της σχετικής πρότασης, εκτός αν η Kυβέρνηση, σε περίπτωση πρότασης δυσπιστίας, ζητήσει να αρχίσει αμέσως η συζήτηση, η οποία δεν μπορεί να παραταθεί πέρα από τρεις ημέρες από
την έναρξή της".
Κατά την ερμηνεία που δίνεται, σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει η Βουλή να συγκληθεί και πάλι - μολονότι έχει κλείσει- εντός 48 ωρών και...
να συζητήσει επί τριήμερο την πρόταση μομφής.
Από τη στιγμή που έχει λήξει η Σύνοδος, βέβαια, η παραγραφή των σκανδάλων έχει επέλθει και αυτό δεν αλλάζει. Γι' αυτό και στο επιτελείο του ΠΑΣΟΚ πριν πάρουν την οριστική απόφαση εξετάζουν τα "συν" και τα "πλην" μιας τέτοιας κίνησης: Από τη μία θα σφυροκοπείται η κυβέρνηση μέσα στη Βουλή από όλη την αντιπολίτευση για τις μεθοδεύσεις της ως προς την παραγραφή των σκανδάλων κλπ αλλά από την άλλη η πόλωση θα χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο από τη ΝΔ στην προσπάθεια συσπείρωσης του χώρου της.
Αυτά προσμετρώνται πριν από την τελική απόφαση του Γ. Παπανδρέου με τους πολύ στενούς συνεργάτες του.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ!!!

ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ!!


http://press-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_426.html


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!
--------------------
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
TMHMA Δ΄ - Kυβέρνηση
KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Σχέσεις Bουλής και Kυβέρνησης

'Αρθρο 86 - (Δίωξη κατά μελών της Κυβέρνησης, Ειδικό Δικαστήριο)
1. Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει. Απαγορεύεται η θέσπιση ιδιώνυμων υπουργικών αδικημάτων.
2. Δίωξη, ανάκριση, προανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση κατά των προσώπων και για τα αδικήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 1 δεν επιτρέπεται χωρίς προηγούμενη απόφαση της Βουλής κατά την παράγραφο 3.
Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση.
3. Πρόταση άσκησης δίωξης υποβάλλεται από τριάντα τουλάχιστον βουλευτές. Η Βουλή, με απόφασή της που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, συγκροτεί ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, διαφορετικά, η πρόταση απορρίπτεται ως προδήλως αβάσιμη. Το πόρισμα της επιτροπής του προηγούμενου εδαφίου εισάγεται στην Oλομέλεια της Βουλής η οποία αποφασίζει για την άσκηση ή μη δίωξης. Η σχετική απόφαση λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών.
Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος.
Με τη διαδικασία και την πλειοψηφία του πρώτου εδαφίου της παραγράφου αυτής η Βουλή μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλεί την απόφασή της ή να αναστέλλει τη δίωξη, την προδικασία ή την κύρια διαδικασία.
4. Αρμόδιο για την εκδίκαση των σχετικών υποθέσεων σε πρώτο και τελευταίο βαθμό είναι, ως ανώτατο δικαστήριο, Ειδικό Δικαστήριο που συγκροτείται για κάθε υπόθεση από έξι μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και επτά μέλη του Αρείου Πάγου. Τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Ειδικού Δικαστηρίου κληρώνονται, μετά την άσκηση δίωξης, από τον Πρόεδρο της Βουλής σε δημόσια συνεδρίαση της Βουλής, μεταξύ των μελών των δύο ανώτατων αυτών δικαστηρίων, που έχουν διορισθεί ή προαχθεί στο βαθμό που κατέχουν πριν από την υποβολή πρότασης για άσκηση δίωξης. Του Ειδικού Δικαστηρίου προεδρεύει ο ανώτερος σε βαθμό από τα μέλη του Αρείου Πάγου που κληρώθηκαν και μεταξύ ομοιόβαθμων ο αρχαιότερος.
Στο πλαίσιο του Ειδικού Δικαστηρίου της παραγράφου αυτής λειτουργεί Δικαστικό Συμβούλιο που συγκροτείται για κάθε υπόθεση από δύο μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και τρία μέλη του Αρείου Πάγου. Τα μέλη του Δικαστικού Συμβουλίου δεν μπορεί να είναι και μέλη του Ειδικού Δικαστηρίου. Με απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου ορίζεται ένα από τα μέλη του που ανήκει στον ʼρειο Πάγο ως ανακριτής. Η προδικασία λήγει με την έκδοση βουλεύματος.
Καθήκοντα εισαγγελέα στο Ειδικό Δικαστήριο και στο Δικαστικό Συμβούλιο της παραγράφου αυτής ασκεί μέλος της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου που κληρώνεται μαζί με τον αναπληρωτή του. Το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παραγράφου αυτής εφαρμόζονται και για τα μέλη του Δικαστικού Συμβουλίου ενώ το δεύτερο εδάφιο και για τον εισαγγελέα.
Σε περίπτωση παραπομπής προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, ενώπιον του Ειδικού Δικαστηρίου συμπαραπέμπονται και οι τυχόν συμμέτοχοι, όπως νόμος ορίζει.
5. Αν για οποιονδήποτε άλλο λόγο, στον οποίο περιλαμβάνεται και η παραγραφή, δεν περατωθεί η διαδικασία που αφορά δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, η Βουλή μπορεί, ύστερα από αίτηση του ίδιου ή των κληρονόμων του, να συστήσει ειδική επιτροπή στην οποία μπορούν να μετέχουν και ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί για τον έλεγχο της κατηγορίας.
--------------

Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ!!
1. Η Βουλή ασκεί την δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός,μέσα στα χρονικά πλαίσια για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει.

1. Α. προσέχτε την φράση "όπως νόμος ορίζει".
1.Β. προσέχτε την φράση "μέσα στα χρονικά πλαίσια"

2."Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση".
2.Α. Γιατί στην υπόθεση Βατοπεδίου ΔΕΝ απεστάλησαν τα στοιχεία ΑΜΕΛΗΤΙ στηνβουλή?? - ΄Αρα εκτός του Συντάγματος κάποιοι λαμβάνουν υπόψιν και νόμους και εγκυκλίους διευκρινιστικές!!
2.Β. Επομένως μορούμε να λάβουμε υπόψιν και άλλους νόμους ή εγκυκλίους που συμπληρώνουν τις νομοθετικές ασάφειες !!

3."Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος."
3.Α. Μπορεί η διαδικασία να υπάρχει και εκτός βουλής (όταν τελειώσουν τα χρονικά όρια αυτής της διαδικασίας) γιατί τα αδικήματα των Υπουργών είναι και αδικήματα κοινών πολιτών

4. "Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"
4.A. Άρα η διαδικασία μέσω της βουλής για δίωξη ενός Υπουργού ή πρώην Υφυπουργού τελειώνει... "μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"

4.Β. Τότε όμως τελειώνει και η ΕΔΙΚΗ μεταχείριση που επιφυλλάσει το Σύνταγμα σε έναν Υπουργό ή πρώην Υπουργό να μην δικάζεται όπως οι λοιποί πολίτες αλλά να χρειάζεται ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ!!. ΄Αρα από εκεί και πέρα το άτομο αυτό ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να συμπεριληφθεί στην ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ!!. Και επομένως εμπίπτει στις διατάξεις τοι κοινού πολίτη (εκτός και αν συνεχίζει να είναι βουλευτής και να έχει βουλευτική ασυλία)!!

4.Γ. Άρα αν ο πολίτης δεν εμπίπτει πλέον στη ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ που (τελειώνει... "μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"

Άρα μετά παρέλευση και της δεύτερης τακτικής Συνόδου ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να συμπεριληφθεί στην ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ τότε εμπίπτει στις διατάξεις του κοινού ποινικού δικαίου που ισχύουν για όλους τους πολίτες και χρειάζεται 20ετία για τα ποινικά αδικήματα τουλάχιστον για να παραγραφούν και άλλα δεν παραγράφονται ποτέ!!

5. "Αν για οποιονδήποτε άλλο λόγο, στον οποίο περιλαμβάνεται και η παραγραφή, δεν περατωθεί η διαδικασία που αφορά δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, η Βουλή μπορεί, ύστερα από αίτηση του ίδιου ή των κληρονόμων του, να συστήσει ειδική επιτροπή στην οποία μπορούν να μετέχουν και ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί για τον έλεγχο της κατηγορίας".
5.Α Εδώ βλέπουμε ότι ο νομοθέτης δίνει την δυνατότητα "αναψηλάφισης της υπόθεσης ακόμα και μετά την δήθεν παραγραφή της (μετά από αίτηση του ιδίου που κατηγορήθηκε ή των συγγενών του)!!
5.Β. Επομένως κύριοι αφού είναι ΟΛΟΙ ΑΘΩΟΙ και δεν έχου τίποτα να φοβηθούν γιατί δεν ζητούν οι "ύποπτοι" την αναψηλάφιση της δίκης για να "ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"??
Αλλά για να το κάνουν αυτό πρέπει να υπάρχει το λεγόμενον "ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ"


6. Ο κ. Δρ Κουτσούκος μιλάει και για τον Νόμο περί παράνομου και ανήθικου και ταχύτατου πλουτισμού (που είναι μια συνολική νομική άμυνα του κράτους εναντίον της διαφθοράς και του οργανωμένου εγκλήματος), ο οποίος δίνει το δικαίωμα σε οποιαδήποτε εισαγγελική αρχή να διώξει τον παρανομούντα πολίτη και άρα και έναν πρώην Υπουργό ως απλό πλέον πολίτη (αφού δεν μπορεί να ζητήσει πλέον την διαδικασία μέσω βουλής- εφόσον πέρασε η δεύτερη θητεία της βουλής- και εμπίπτει πλέον στις διατάξεις περί κοινών πολιτών!!!!

ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ!!
ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ - ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ - ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!!


ΣΥΓΧΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ!!

ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΜΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΑΣΟΚ!!

10 Μαϊ 2009 1:04:00 πμ

Related Posts with Thumbnails