Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Για ακόμη μια χρονιά συνεχίζει στον Ολυμπιακό ο Αντώνης Νικοπολίδης

Για ακόμη μια χρονιά θα φορέσει τα γάντια του ο Αντώνης Νικοπολίδης υπερασπιζόμενος τα γκολ ποστ του Ολυμπιακού , αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο ίδιος. Η δήλωση του αναφέρει «Επιθυμώ να ενημερώσω τους φιλάθλους του Ολυμπιακού ότι η τελική απόφασή μου είναι να συνεχίσω το ποδόσφαιρο για μία ακόμα χρονιά. Η αρχική απόφασή μου, όπως άλλωστε την είχα μεταφέρει στη Διοίκηση, ήταν να σταματήσω μετά τη λήξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου.
Μετά, όμως, από την συνάντησή μου με... τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, κύριο Σωκράτη Κόκκαλη, ο οποίος μου ζήτησε είτε να συνεχίσω να παίζω για έναν ακόμη χρόνο, είτε να αναλάβω τη θέση του Γενικού Αρχηγού του ποδοσφαιρικού τμήματος, αποφάσισα, μεταξύ άλλων και για λόγους ποδοσφαιρικού εγωισμού, να συνεχίσω, καθώς πιστεύω ότι έχω τόσο την δύναμη, όσο και την θέληση για να προσφέρω ουσιαστικά, προκειμένου η ομάδα μας να έχει μία επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails