Κυριακή, 4 Ιουλίου 2010

ΝΑΙ, υπαρχει ζωη μετα απο συγκρουση190 χλμ. /ώρα

Το ατύχημα των Μαρκ Ουέμπερ, Χάικι Κοβαλάινεν στο σιρκουί της Βαλένθια έκανε το αίμα εκατομμυρίων τηλεθεατών να παγώσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη. Η Red Bull του Αυστραλού πιλότου έπεσε με 190 χλμ. /ώρα πάνω στη Lotus του Φινλανδού, γύρισε ανάποδα στον αέρα και αφού σύρθηκε στο έδαφος, «καρφώθηκε» στα προστατευτικά λάστιχα της εξόδου της στροφής «12». Παρά τη σφοδρότητα του ατυχήματος, ο Ουέμπερ γλίτωσε με μερικούς μόνο μώλωπες και φυσικά δεν.... τίθεται θέμα μη συμμετοχής του στο Σίλβερστοουν (9 - 11/7). «Το μονοθέσιο έκανε σπουδαία δουλειά. Θα είμαι εντάξει για τον επόμενο αγώνα», τόνισε χαρακτηριστικά. Βλέποντας το βίντεο του ατυχήματος και τον Ουέμπερ να κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είχε... Αγιο! Ωστόσο, με μια πιο ψύχραιμη εκτίμηση των πραγμάτων, καταλαβαίνεις ότι η τύχη παίζει ελάχιστο ρόλο στη σωτηρία ενός πιλότου. «Κάποιοι λένε ότι η F1 είναι βαρετή και δεν γίνεται τίποτα σε σχέση με 30 χρόνια πριν, αλλά μέρες σαν αυτές υπενθυμίζουν σε όλους ότι οι ταχύτητες είναι πολύ υψηλές και όταν τα πράγματα πάνε λάθος, μπορεί να πάνε θεαματικά λάθος», σχολίασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι ο Ουέμπερ γλίτωσε με γρατζουνιές από τη Βαλένθια, όταν το 2009 είχε χάσει σχεδόν όλη τη χειμερινή προετοιμασία, λόγω ενός συντριπτικού κατάγματος στην κνήμη, σε ατύχημα με αγωνιστικό ποδήλατο! Το θέμα της ασφάλειας των μονοθεσίων έχει τελειοποιηθεί. Το «μονοκόκ» ή «μπανιέρα» όπως λέγεται το πιλοτήριο τηρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, μέχρι και 60 στρώματα, υφασμένα με υψηλή πυκνότητα.
Στο κέντρο βρίσκεται το «κύτταρο επιβίωσης». Για λόγους ασφαλείας από το πιλοτήριο δεν περνούν καύσιμα, ενώ παρέχεται στον οδηγό η δυνατότητα να βγει από αυτό μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα, αφαιρώντας μόνο τις ζώνες ασφαλείας και το τιμόνι. Το πλάτος του θαλάμου διακυβέρνησης είναι 50 εκ. στο τιμόνι και 30 εκ. στο πεντάλ. Η θερμοκρασία στο εσωτερικό κυμαίνεται γύρω στους 50° C. Το «κύτταρο επιβίωσης» είναι περιτριγυρισμένο υλικά που απορροφούν την ενέργεια σε ένα ατύχημα (6 χιλ. ανθρακόνημα και Zylon, ένα υλικό που χρησιμοποιείται για αλεξίσφαιρα γιλέκα) και διαθέτει ένα στεφάνι ανατροπής πίσω από το κεφάλι του οδηγού, από μέταλλο ή σύνθετα υλικά.

www.f1kart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails