Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Ομπάμα: "Έχω ακούσει χειρότερα"

Ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για την προεδρία, Μπαράκ Ομπάμα, απέρριψε την κριτική που δέχτηκε από τους Ρεπουμπλικανούς κατά τη διάρκεια του συνεδρίου τους, λέγοντας ότι έχει ακούσει και χειρότερα στα γήπεδα του μπάσκετ. Οι Ρεπουμπλικανοί περνούν στην επίθεση επειδή δεν έχουν ιδέες ή συγκεκριμένα σχέδια για να βελτιώσουν τη ζωή του μέσου Αμερικανού, υποστήριξε ο Ομπάμα μιλώντας στους δημοσιογράφους αφού επισκέφθηκε ένα εργοστάσιο στο Γιορκ της Πενσιλβάνια. "Πέρασαν δυο ολόκληρες νύχτες να μου επιτίθονται ή να εξυμνούν το βιογραφικό του Τζον Μακέιν. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν το χρόνο του συνεδρίου τους όπως θέλουν, αλλά μην πιστεύετε πως ξαφνιάστηκα από τις επιθέσεις των Ρεπουμπλικανών", είπε. Η υποψήφια αντιπρόεδρος των Ρεπουμπλικανών, Σάρα Πέιλιν, χλεύασε στην ομιλία της τις σπουδές, την καριέρα, τις πολιτικές προτάσεις, την άνεση λόγου και την ικανότητα του Ομπάμα να προσελκύει μεγάλα πλήθη. Αλλά και πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Ρούντολφ Τζουλιάνι, που μίλησε την Τετάρτη, κατηγόρησε τον Ομπάμα ότι αλλάζει συχνά τις απόψεις του. "Αν ήμουν ο Τζο Μπάιντεν θα ήθελα να μου δώσει γραπτώς την πρόταση για να γίνω αντιπρόεδρός του", είπε χαρακτηριστικά. Ο Ομπάμα ωστόσο είπε ότι οι επιθέσεις αυτές δεν είναι και "κάτι το σοβαρό". "Μου έχουν πει χειρότερα στο γήπεδο του μπάσκετ", είπε. Όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν πώς ακριβώς τον χαρακτήριζαν στο γήπεδο, γέλασε και τους απάντησε: "Θα έπρεπε να βάλετε μπιπ (στη λέξη)". Ο Ομπάμα ρωτήθηκε επίσης αν θεωρεί σεξιστική τη στάση των μέσων ενημέρωσης απέναντι στη Σάρα Πέιλιν. "Υποθέτω ότι θέλει να της συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν και τους άνδρες, πράγμα που σημαίνει ότι το παρελθόν τους περνά από εξονυχιστικό έλεγχο. Εγώ το περνώ αυτό εδώ και 19 μήνες. Εκείνη (η Πέιλιν) το περνά εδώ και τέσσερις ημέρες", κατέληξε.
πηγη:skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails