Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Νικητής στο… ημίφως ο Αλόνσο στο Grand Prix της Σιγκαπούρης

Καλύτερη στιγμή να ξαναφανεί στο προσκήνιο δεν μπορούσε να διαλέξει ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της Renault έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Formula 1, καθώς έγινε ο πρώτος που πήρε την καρό σημαία στο νέο, υπό το φως τον προβολέων, Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ο Αλόνσο μπορεί μεν να ξεκίνησε από τη 15η θέση, αλλά εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της ομάδας, τις ατυχίες των άλλων αλλά και την είσοδο του safety car έπειτα από τη σύγκρουση του team mate του, Νέλσον Πικέ, κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του νίκη έπειτα από το 2007 στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο οδηγός της Renault ολοκλήρωσε τους 61 γύρους του πρώτου νυχτερινού Grand Prix σε χρόνο 1:57,16.304, λίγα δευτερόλεπτα δηλαδή πριν το όριο των δύο ωρών. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Χάμιλτον. Πίσω τους τερμάτισαν κατά σειρά οι Γκλοκ, Φέτελ, Χάιτφελτ, Κούλθαρντ και Νακατζίμα.
Ο Αλόνσο έδειξε τις προθέσεις του από την αρχή του αγώνα, αφού κατάφερε με την εκκίνηση να κερδίσει τρεις θέσεις. Από την άλλη, ο poleman Φελίπε Μάσα αύξανε τη διαφορά του από τον δεύτερο Χάμιλτον, που στον έκτο γύρο βρισκόταν ήδη τρία δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο. Πολύ σύντομα, ο έτερος πιλότος της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, οδηγούσε με επιτυχία στο όριο και είχε πλησιάσει μόλις 7.3 δευτερόλεπτα από τον Μάσα στον δέκατο γύρο.
Μέχρι που στον 15ο γύρο έγινε το ένα από τα δύο συμβάντα που στιγμάτισαν τον αγώνα. Ο Νέλσον Πικέ «έχασε» το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, χτύπησε στον τσιμεντένιο τοίχο και ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του στην πίστα. Οι Ρόζμπεργκ και Κούμπιτσα χρειάζονταν καύσιμα, μπήκαν πριν ανοίξει το pit lane και έλαβαν έτσι ποινή διέλευσης. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα για τρεις ολόκληρους γύρους, οπότε από τον 18ο τα μονοθέσια μπορούσαν και πάλι να ανεφοδιαστούν κανονικά. Σε εκείνο το σημείο οι δύο Ferrari μπήκαν μαζί στα πιτς, με τον Μάσα να ανεφοδιάζεται πρώτος και τον Ραϊκόνεν να περιμένει υπομονετικά. Όμως, η λάθος εκκίνηση του Μάσα από τεχνικό σφάλμα στο σήμα εκκίνησης οδήγησε στο «στραπάτσο» της ιταλικής ομάδας. Ο Βραζιλιάνος πιλότος ξεκίνησε πριν οι μηχανικοί αποσυνδέσουν την αντλία καυσίμων, με αποτέλεσμα αυτή να αποκοπεί και να μείνει προσκολλημένη στο μονοθέσιο του άτυχου Μάσα. Μέχρι οι μηχανικοί να ξεκολλήσουν τη στραβωμένη αντλία και να ετοιμαστούν και για τον ανεφοδιασμό του Ραϊκόνεν, χάθηκαν πολύτιμα δευτερόλεπτα και για τους δυο οδηγούς.
Πέραν αυτού, ο Μάσα τιμωρήθηκε μετά και με ποινή διέλευσης, που σήμανε ουσιαστικά την παραίτηση του από τον αγώνα. Ο μετέπειτα μεγάλος νικητής Αλόνσο βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στον 33ο γύρο, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Το Grand Prix της Σιγκαπούρης συνεχίστηκε χωρίς πολλές ακόμα συγκινήσεις. Άξιο αναφοράς η επανεμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 51ο γύρο, μετά το «τράκο» του Άντριαν Σούτιλ, καθώς επίσης και η σύγκρουση του Ραϊκόνεν μόλις τέσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, και ενώ ο Φιλανδός βρισκόταν στην πέμπτη θέση.
Πηγή: SPORT-FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails