Λουκέτο έβαλε η SkyEurope αφήνοντας στα κρύα του λουτρού αρκετούς πελάτες της. Αρκετούς στους τόπους που βρίσκονται και κάποιους άλλους με τα εισιτήρια στα χέρια χωρίς να υπάρχουν πτήσεις να πετάξουν.
Στην ανακοίνωση που υπάρχει στο επίσημο site της εταιρείας αναφέρει από μια γρήγορη μετάφραση που κάναμε ότι όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια με πιστωτική και δεν έχουν ταξιδέψει θα πρέπει να απευθυνθούν στις τράπεζες τους , όσοι έχουν πληρώσει μετρητά στην εταιρεία να τα ξεχάσουν και όσοι έχουν πληρώσει σε κάποια τουριστικά γραφεία να απευθυνθούν σε αυτά. Όσοι τώρα έχουν ταξιδέψει σε κάποιο μέρος για να γυρίσουν θα πρέπει να πάρουν άλλη πτήση πληρώνοντας οι ίδιοι το εισιτήριο. Από εκεί και πέρα λέει απευθυνθύται στον ασφαλιστικό σας φορέα εφόσον έχετε ασφάλεια
Αναλυτικά πιο κάτω όλη η ανακοίνωση ....
Dear Guests
Please be advised that SkyEurope has suspended its sales and operations immediately.
Those of you who have purchased flights with a credit card, please turn to your credit card issuing bank to seek refunds for unused portions of SkyEurope's flights.
In case you have paid directly to SkyEurope in other means than credit card (e.g. bank transfer, cash), please be advised that a refund may not be possible.
If you have ordered your flight tickets via a travel agency or organizer, you should discuss the matter with them first.
If you are already at the destination or have rented a car through SkyEurope's business partner, you may stay at the hotel and use the vehicle during the period originally agreed. You must, however, order a return flight from some other airline at your own expense.
You may also wish to contact your insurance provider to seek further guidance and support.
We regret for the inconvenience that have been caused to you.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου