Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

H Lady Gaga γυμνή!

Σιγά που η Lady Gaga θα ηρεμούσε…Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνει και βρίσκεται πάντα στην επικαιρότητα…Τελευταίο της χτύπημα; Η γυμνή της φωτογράφηση για το τεύχος Σεπτεμβρίου του “Vanity Fair” όπου η 24χρονη star εκτός από το να επιδεικνύει τα κάλλη της, μιλάει για sex, drugs και rock ‘n’ roll , δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι αποφεύγει να κάνει σεξ επειδή «φοβάται ότι θα την κουράσει και της πάρει την ενέργεια και την έμπνευση»!
«Προσπαθώ να αποφεύγω το σεξ όσο μπορώ. Θεωρώ ότι... ο άλλος θα πάρει όλη μου την ενέργεια, όλη μου την έμπνευση μέσα από τη σεξουαλική πράξη. Γενικότερα είμαι μοναχικός άνθρωπος, νιώθω μόνη ακόμη και όταν είμαι σε σχέση. Από το πως είμαι στις σχέσεις μου εμπνεύστηκα και το τελευταίο μου hit “Bad Romance”», λέει η Gaga η οποία δεν παραλείπει να μιλήσει και για την σχέση της με τα ναρκωτικά: «Δε θα πω ψέματα. Ναι, περιστασιακά κάνω ναρκωτικά. Όταν λέω περιστασιακά εννοώ λίγες φορές το χρόνο και όχι κοκαΐνη»!

Τελικά η εκκεντρική Gaga δεν προκαλεί μόνο με τις εμφανίσεις της!

πηγη: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails