Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Ούτε ο Βουλγαράκης θα είναι υποψήφιος

Ούτε ο Γιώργος Βουλγαράκης μετά τον Μιχάλη Λιάπη θα είναι υποψήφιος όπως ανακοίνωσε ο ίδιος. Από ότι φαίνεται την κάνουνε από μόνοι τους πριν τους αποκάμει ο Καραμανλής.
Διαβάστε την επιστολή του στον Καραμανλή:
Κύριε Πρόεδρε,
Στη διαδρομή κάθε πολιτικού, έρχεται η στιγμή που πρέπει να πει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο Όχι.
Σε όλη μου τη ζωή επέλεξα να αγωνίζομαι για τα ιδανικά, τις αρχές και τις αξίες της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης. Να είμαι στρατιώτης της.
Ειδικά σε αυτή ... την ιστορική συγκυρία που το κόμμα δίνει μία κρίσιμη μάχη για το εθνικό συμφέρον και το μέλλον της πατρίδας μας, όλοι οι νεοδημοκράτες οφείλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να αγωνιστούμε για τη νίκη.
Αυτό θα πράξω και εγώ, όπως από παιδί πάντοτε έκανα στα Πανεπιστήμια, στις γειτονιές της Αθήνας, στη Βουλή και στις κυβερνητικές θέσεις που μου εμπιστευτήκατε.
Και θα το πράξω με αίσθημα ευθύνης, παραμερίζοντας το προσωπικό μου συμφέρον. Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση της παράταξης, αλλά όχι από τη θέση του υποψηφίου βουλευτή.
Σ ' αυτές τις εκλογές, δεν θα είμαι υποψήφιος, λέγοντας ένα μεγάλο όχι στον κανιβαλισμό της πολιτικής ζωής, στην επιβράβευση του κυνισμού και της πολιτικής ανθρωποφαγίας.

Η απόφασή μου αυτή δε συνιστά ούτε υποχώρηση, ούτε παραδοχή αδυναμίας. Η σχέση μου άλλωστε με τους συμπολίτες μου της Α Αθηνών , είναι συνεχής, στέρεα και αδιατάρακτη.

Υπαγορεύεται ωστόσο από την πεποίθησή μου, ότι θα πρέπει να κριθώ με βάση τα πραγματικά γεγονότα και όχι με βάση τα ψεύδη των πολιτικών μου αντιπάλων.
Αυτό όμως μπορεί να γίνει σε ουδέτερο πολιτικό χρόνο, προφανώς όχι τώρα και σε καμία περίπτωση, σε βάρος της παράταξης.
Είμαι βέβαιος ότι ο χρόνος θα δικαιώσει την επιλογή μου και θα ανανεώσει τη σχέση εμπιστοσύνης που χρόνια τώρα έχω με τους Νεοδημοκράτες.


Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Γιώργος Α. Βουλγαράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails