Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

"Ναι" η απάντηση Βγενόπουλου στην πρόταση Βαρδινογιάννη. Την Τετάρτη συνάντηση των δύο πλευρών

Στον SentraFM μίλησε ο Ανδρέας Βγενόπουλος για την πρόταση βόμβα του Γιάννη Βαρδινογιάννη. Αναλυτικά ανέφερε ""Η πρώτη μας αντίδραση είναι απόλυτα θετική. Επικοινώνησα με τον κύριο Βαρδινογιάννη και θασυναντηθούμε την Τετάρτη γιατί αύριο έχω κάποιες υποχρεώσεις. Με βάση την πρώτη ανάγνωση της επιστολής οδηγούμαστε σε μια νέα εποχή. Ομολογώ ότι εγώ αιφνιδιάστηκα από την απόφαση.
Όπως την έχει διατυπώσει την πρόταση του και όπως την αντιλαμβάνομαι και εγώ και ο Νίκος, είναι θετικά τα πράγματα. Εκτός απροόπτου μιλάμε για μια νέα μέρα για τον Παναθηναϊκό. Εκλαμβάνω πως είναι μια... επιστολή που κινείται σε κλίμα ομόνοιας και συνεργασίας. Ελπίζω να μην κάνω λάθος.
Δεν μπορώ να ερμηνεύσω γιατί από εκεί που ζήταγε χρήματα τώρα μας δίνει το ποσοστό δωρεάν. Εγώ είμαι καλοπροαίρετος και είναι υποχρέωση μας την Τετάρτη να πάμε στο ραντεβού με αυτή τη διάθεση. Υποχρέωση για τον Παναθηναϊκό μας.
Πιστεύω η επιστολή του κυρίου Βαρδινογιάννη εγκαινιάζει μια εποχή που θα κυριαρχεί η ουσία. Γι' αυτό και δεν θέλαμε με το Νίκο να απαντήσουμε πάλι με επιστολές. Θα τα πούμε όλα από κοντά, αν και βλέπω ότι η καινούρια εποχή για τον Παναθηναϊκό έφτασε! Απλά κρατάω μια μικρή επιφύλαξη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails