Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόταση Σγουρού σε Φασούλα για την θέση του αντιπεριφερειάρχη Πειραιά

Πρόταση στον Παναγιώτη Φασούλα για την θέση του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά έκανε σήμερα ο Γιάννης Σγουρός υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής στην κοινή συνάντηση και με τον Γιάννη Μίχα.
Σε δήλωση του ο Παναγιώτης Φασούλας τόνισε "Από την πλευρά μου δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα βοηθήσω, όσο γίνεται περισσότερο, να γίνει κατανοητό, ποια είναι τα προβλήματα που είχαμε αντιμετωπίσει και αντιμετωπίζουμε, όλα αυτά τα χρόνια, από την έλλειψη, αν θέλετε, κυβερνητικής θέλησης να βοηθηθεί ο Πειραιάς, τα πρώτα 2,5 χρόνια και λόγω της... οικονομικής κρίσης τον τελευταίο χρόνο.
Όσον αφορά τη δική μου θέση: Έχω καταθέσει στα όργανα του Κόμματος την υποψηφιότητα μου, είτε για Δήμαρχος Πειραιά είτε για την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση. Βεβαίως με ενδιαφέρει η Περιφέρεια, με ενδιαφέρει η μάχη στην Αυτοδιοίκηση. Αν με ενδιέφερε κάτι άλλο, θα ήμουν υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές, τον περασμένο χρόνο. Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Θέλω να δώσω την μάχη για τον Πειραιά, θέλω να δώσω τη μάχη για την Αττική, κοντά σε ανθρώπους που εμπιστεύομαι και πιστεύω ότι μπορούμε να συνεργαστούμε, για να πάμε ένα βήμα πιο μπροστά, όσο μπορεί ο καθένας, την πόλη μας, την Αττική, το Λεκανοπέδιο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails